Tradycyjność kontra nowoczesność - w firmie

ośrednictwem Internetu. Dzięki wynajęciu takiego wirtualnego biura można uzyskać dość prestiżowy adres do korespondencji i wiele innych bonusów. Coraz częściej wirtualne biuro polega również na tym, że osoby zatrudni

Tradycyjność kontra nowoczesność - w  firmie

Zalety założenia wirtualnego biura

Wirtualne biura to coraz częściej spotykana działalność, polegająca na obsłudze działalności prowadzonej na przykład za pośrednictwem Internetu. Dzięki wynajęciu takiego wirtualnego biura można uzyskać dość prestiżowy adres do korespondencji i wiele innych bonusów. Coraz częściej wirtualne biuro polega również na tym, że osoby zatrudnione w takim miejscu odpowiadają za przegląd naszej korespondencji i wykonują wiele zadań, dzięki którym właściciel i pracownicy firmy mogą zostać odciążeni z wielu obowiązków. Jest to więc ciekawe i godne uwagi rozwiązanie, szczególnie wtedy, gdy szukamy oszczędności. Wirtualne biura pozwalają bowiem na zmniejszenie załogi w niewielkich firmach co z pewnością ma wpływ na kondycję finansową firmy.


Atuty wirtualnego biura

Taka możliwość nieustannej, trwającej właściwie przez całą dobę kontroli umożliwia monitorowanie przychodów i wydatków, a także szybsze reagowanie na chęć skorzystania z usług danej firmy. Olbrzymim atutem prowadzenia takiego wirtualnego biura jest fakt, że cała dokumentacja jest bardzo uporządkowana, co nieraz trudno uczynić samemu. Kolejną zaletą takiego rozwiązania jest możliwość kierowania korespondencji na adres, który kojarzy się klientom z bardzo prestiżową lokalizacją. Coraz większa ilość przedsiębiorców decyduje się na takie zabiegi w celach czysto marketingowych. W wielu przypadkach korzystając z wirtualnego biura możemy również wynająć powierzchnię potrzebną nam do przeprowadzenia spotkania czy konferencji.


Warto wiedziec - zarzÄ…dzanie czasem

Zarządzanie czasem ? planowe i systematyczne wykonywanie zadań, zmierzające do osiągnięcia celów.

Zarządzanie czasem obejmuje procesy wymagane dla zapewnienia osiągnięcia celów we właściwym czasie. Obszar ten obejmuje:

Wyznaczanie celów ? identyfikacja działań, które muszą zostać wykonane dla osiągnięcia celów
Planowanie ? estymowanie czasu potrzebnego dla wykonania poszczególnych działań
Podejmowanie decyzji o sposobie realizacji zadań
Realizacja ? stworzenie harmonogramu działań dla wykonywanych czynności, analizowanie kolejności działań, czasów trwania oraz wymaganych zasobów
Monitorowanie ? kontrolowanie osiągniętych wyników i ewentualna korekta celów


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarz%C4%85dzanie_czasem