Prestiż i oszczędność

Dodane: 28-08-2016 13:19
Prestiż i oszczędność wirtualne biuro warszawa

Formy obsługi adresu emailowego należącego do klienta wirtualnego biura

Klienci wirtualnego biura mogą korzystać z jego usług według wybranego przez siebie pakietu. Dlatego jedni klienci mogą liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyłanie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodząca korespondencja będzie mogła być od razu faksowana i tą drogą wysyłana do klienta. Natomiast w zakres obsługi adresu mailowego może wchodzić odbiór wiadomości elektronicznych pochodzących od kontrahentów oraz przekazywanie ich do odpowiednich pracowników firmy odpowiedzialnych za poszczególne wymiary jej funkcjonowania. Pracownicy wirtualnego biura mogą także załatwiać za swoich klientów sprawy urzędowe, a nawet podpisywać w ich imieniu niektóre dokumenty.


Tworzenie baz danych w wirtualnym biurze

Pracownicy wirtualnego biura mogą pełnić funkcje asystentów obsługiwanej przez siebie firmy. W ramach wykonywania takiej usługi będą zajmowali się tworzeniem baz danych potencjalnych klientów i kontrahentów. Mogą także zajmować się rezerwacją hoteli na wybrane przez swoich zleceniodawców terminy oraz organizowaniem dla nich spotkań w restauracjach z bardziej zaufanymi kontrahentami. Wirtualne biura mogą być także wykorzystywane na organizację przedświątecznych spotkań pracowniczych, a wówczas pracownicy takiego biura zajmą się cateringiem. Będą także starali się o zachowanie porządnego wyglądu biura, a w związku z tym mogą nawet zamawiać do niego odpowiednie kwiaty i inne różne elementy dekoracyjne. Wszystko po to, żeby wirtualne biuro wyglądało na bardzo zadbane.


Przepływ informacji przez wirtualne biuro

Firmy stwarzające możliwość założenia wirtualnego biura zajmują się świadczeniem na rzecz swoich klientów różnych usług. Oprócz udostępniania im lokalu przeznaczonego na biuro zajmują się także odbieraniem przesyłek pocztowych oraz obsługą konta elektronicznego swojego klienta. Głównym sposobem na przepływ informacji pomiędzy wirtualnym biurem, a jego właścicielem jest kontakt emailowy i telefoniczny. Oprócz tego pracownicy wirtualnego biura mogą odsyłać na inny adres pocztę przychodzącą do swojego klienta oraz informować go o umówionych w jego imieniu spotkaniach biznesowych. Mogą zajmować się obsługą takiego biura nawet w okresie urlopowym, a dzięki temu interesanci ich klienta będą mogli załatwiać swoje sprawy przez cały rok.