Marketing - cytat z Wikipedii

przyczepa reklamowa katowiceprzyczepa reklamowa katowice
Marketing ? proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość Kotler, Keller, 2011.

Najkrótsza definicja marketingu brzmi ?zaspokajać potrzeby, osiągając zysk?.

Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowych.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing

Wady i zalety reklamy z nagłośnieniem

Pewnie każdy z was kojarzy jeżdżące przyczepy reklamowe z zamontowanym głośnikami, które w kółko na najem reklamy.
Jest to całkiem ciekawy sposób na promowanie jakiegoś wydarzenia lub jakiejś usługi.
Często korzystają z niego na przykład banki w celu reklamy nowej oferty kredytowej lub lokalne firmy które organizują jakiś event.

Niektórzy mogą uważać, że jest to reklama uciążliwa jednak zazwyczaj czas nadawania takiej reklamy nie przekracza paru godzin.

Podczas gdy banery zaśmiecają przestrzeń publiczną cały czas. Można więc stwierdzić, że taka reklama jest mniej uciążliwa niż tradycyjna reklama zewnętrzna

Reklama dźwignią handlu

Jak wiadomo niezbędnym elementem prowadzenie każdej działalności jest reklama, w ostatnich latach można zaobserwować naprawdę ciekawe propozycje wielu firm reklamowych w tej kwestii.

Otóż obecnie bardzo dużą popularnością cieszy się reklama mobilna, która dodatkowo posiada nagłośnienie.

Jest to bardzo ciekawy pomysł dlatego, że zazwyczaj takie rozwiązania bardzo dobrze zwracają uwagę potencjalnych klientów Taka reklama jest bardzo skuteczna dla pewnych branż, więc warto w nią zainwestować. Nic dziwnego że sporo firm inwestuje właśnie w tego typu reklamy i inwestuję w nią większość swoich środków na przeznaczonych na marketing..

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: