Krótko o oznaczeniu firmy i gadżetach reklamowych

Dodane: 08-11-2017 01:49
Krótko o oznaczeniu firmy i gadżetach reklamowych litery samoprzylepne

Najczęściej tworzona poprzez skanowanie map analogowych

Mapa rastrowa ? bitmapa będąca cyfrową reprezentacją mapy wykonanej w konkretnej skali i odwzorowaniu kartograficznym. Najczęściej tworzona poprzez skanowanie map analogowych (papierowych lub foliowych).

Ze względu na stałą rozdzielczość mapy rastrowej nadaje się ona do odwzorowania małych obszarów, dla których nie występuje w stopniu istotnym zniekształcenie charakterystyczne dla wybranego odwzorowania kartograficznego.

Mapa taka może być przydatna, gdy zachodzi potrzeba wykonania komputerowego projektu (na przykład budowlanego) w sytuacji, w której nie dysponujemy mapą wektorową danego obszaru. Innym zastosowaniem mapy rastrowej jest wykorzystanie jej w amatorskich urządzeniach GPS z wyświetlaczem LCD. Wreszcie poprzez wykonanie wektoryzacji można z mapy rastrowej otrzymać mapę wektorową.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Mapa_rastrowa


Obsługa punktów poligraficznych

Świadczenie różnego rodzaju usług poligraficznych cieszy się obecnie ogromną popularnością. Dzieje się tak dlatego, że wciąż nie brakuje osób zainteresowanych korzystaniem z tego rodzaju usług. Wiele osób jest także zainteresowanych korzystaniem z usług typowo drukarskich polegających nie tylko na poważnym drukowaniu książek, ale również na wykonywaniu ich kopii mających charakter bardziej użytkowy. Wobec tego stale przybywa osób zatrudnianych w charakterze pracowników zajmujących się wykonywaniem usług poligraficznych. Natomiast prowadzenie punktów poligraficznych jest zwykle praktykowane przede wszystkim w pobliżu uczelni i różnych urzędów. Dzięki temu można mieć pewność, że będą one często odwiedzane przez wiele osób wykonujących w nich dużą liczbę druków i kopii.


Przygotowywanie studenckiej poligrafii

Studenci znani są z tego, że posiadają bardzo wiele książek, kserówek i różnych segregatorów. Wobec tego są oni bardzo dobrymi klientami różnych punktów sprzedaży książek, materiałów biurowych i produktów wykorzystywanych do zapisywania notatek i podkreślania najważniejszych informacji. Wszystko to sprawia, że zarówno produkcja, jak i sprzedaż studenckiej poligrafii jest bardzo opłacalna. Nie zmienia to jednak faktu, że taka poligrafia musi posiadać jak najwyższą jakość, aby mogła ona znaleźć szerokie grono klientów. W przeciwnym razie studenci nie będą chcieli dokonywać zakupu konkretnych książek, a przede wszystkim konkretnych materiałów biurowych. Natomiast sprzedaż studenckiej poligrafii prowadzona jest w tych miejscach, w których bardzo często pojawiają się studenci.