Boisz się stomatologa? Nie ma czego

dentysta będzie w stanie podpowiedzieć swojemu pacjentowi, jakiego rodzaju środki zapobiegawcze mogą się okazać dla niego najlepsze. W uzasadnionych przypadkach może on także wdrożyć odpowiednie leczenie wstrzymujące rozwój próchn

Boisz się stomatologa? Nie ma czego

Leczenie zębów ozonem

Zapobieganie rozwojowi próchnicy zębowej może być skuteczne wówczas, gdy wdrożona zostanie odpowiednia profilaktyka zębowa. W niektórych przepadkach dopiero dentysta będzie w stanie podpowiedzieć swojemu pacjentowi, jakiego rodzaju środki zapobiegawcze mogą się okazać dla niego najlepsze. W uzasadnionych przypadkach może on także wdrożyć odpowiednie leczenie wstrzymujące rozwój próchnicy. Dzieje się tak zwłaszcza w przypadku dzieci, u których rozwój próchnicy może doprowadzić do uszkodzenia stałych zębów. Bardzo często lekarze wdrażają także u dzieci leczenie ozonem, które potrafi wstrzymać rozwój próchnicy i sprawić, że dziecko nie będzie musiało przechodzić przez borowanie zębów. Podpowiadają także rodzicom, jakiego rodzaju pastę do zębów powinni kupić swoim dzieciom.


Zabiegi wykonywane w małym gabinecie dentystycznym

Niektóre osoby bardzo lubią korzystać z małych gabinetów dentystycznych. Dzieje się tak dlatego, że mogą dobrze poznać swojego dentystę i korzystać z różnych rabatów przez niego przygotowanych dla stałych pacjentów. Poza tym w małych gabinetach dentystycznych wykonywane są praktycznie wszystkie podstawowe zabiegi dentystyczne, a wyposażenie małego gabinetu dentystycznego zwykle nie odbiega od wyposażenia dużego gabinetu. Dobry stomatolog, nawet jeżeli pracuje w małym gabinecie, potrafi doskonale wykorzystywać wszystkie dostępne środki lecznicze. Fakt posiadania stałych pacjentów pozwala mu na sprawowanie nad nimi naprawdę fachowej opieki i reagowanie na wszystkie zgłaszane przez nich problemy.


Obsługa gabinetu dentystycznego

Sprawna obsługa gabinetu dentystycznego wymaga prowadzenia zapisów do dentysty. Najbardziej klasyczną metodą prowadzenia takich zapisów jest metoda telefoniczna. Pozwala ona na prowadzenie dialogu z potencjalnym pacjentem i odpowiadanie na wszystkie jego pytania. Poza tym prowadzona jest coraz częściej internetowa obsługa gabinetu dentystycznego. Jest ona bardzo wygodna zarówno dla potencjalnego pacjenta, jak i dla pracowników przychodni. Pacjent może bowiem w jednym momencie sprawdzić wszystkie terminy przyjęć swojego dentysty, a pracownicy przychodni nie muszą odbierać tak dużej liczby telefonów, jak wcześniej. Wykorzystując swoje konto internetowe będzie można także odwołać wcześniej zarezerwowaną wizytę.